
vdf Sigorta Aracılık Hizmetleri, geniş deneyimi ve özel ürün yelpazesiyle müşteri memnuniyetini en üst seviyeye taşır.
vdf Sigorta Aracılık Hizmetleri, 13 sigorta şirketiyle acentelik yaparak kasko, trafik, ve uzatılmış garanti gibi çeşitli sigortalar sunmaktadır.
vdf Sigorta Aracılık Hizmetleri, Doğuş Otomotiv Yetkili Satıcılarıyla çok sayıda şubede Türkiye’nin birçok lokasyonunda hizmet vermektedir.
Volkswagen, Audi, SEAT, Škoda, CUPRA, Porsche ve Scania markalı kasko ürünleriyle sektörde fark yaratmaktadır.
2024’de 383 bin poliçe ve 4,7 milyar TL üretimle, 2025 yılında da büyümeye devam etmektedir.
Otomobiliniz, Konutunuz ya da Krediniz İçin Aradığınız Her Şey Burada!
Sigorta sektöründeki yerel ve uluslararası gelişmeleri yakından takip ederek, değişikliklere hızla uyum sağlayan yapısıyla kısa sürede faaliyet alanında adından söz ettiren vdf Sigorta Aracılık Hizmetleri, müşterilerinin gelişen ihtiyaçlarını karşılamak ve güvenilir hizmet yelpazesini daha da genişletmek amacıyla Bireysel Sigortacılık alanında da hizmet vermeye başlamıştır.
Sektöründe tercih edilen, örnek bir kurum olma vizyonuyla, rekabet gücünü artırmak hedefine sahip olan vdf Sigorta Aracılık Hizmetleri; işinde uzman, profesyonel ve hizmetine güvenilen sigorta şirketlerinin acenteliklerini bünyesine dahil ederek, sektördeki yerini de perçinlemiştir.

Geniş Ürün ve Hizmet Yelpazesi, Alternatif Çözümler
vdf Sigorta Aracılık Hizmetleri, bireysel ve kurumsal müşterilerine kasko, trafik poliçesi işlemlerinin yanında konut, işyeri, yangın, DASK ve diğer hayat dışı branşlarda da hizmet vermektedir.
Profesyonel hizmet anlayışı çerçevesinde faaliyetlerini sürdüren ve çalıştığı sigorta şirketleriyle sağlam ilişkiler kuran vdf Sigorta Aracılık Hizmetleri; standart çözümler sunmak yerine kaliteli, hızlı ve uygun fiyatlı hizmet anlayışı ile müşterilerinin ihtiyaçları doğrultusunda geliştirilen en uygun alternatifleri sunarak farklılığını ortaya koymak için sektöründe öncü ve lider sigorta şirketleri ile çalışmaktadır.

Volkswagen Doğuş Finans
Güven, Başarı, ve Daha Fazlası...
Hizmetlerini dijital platformlara taşırken müşteri ihtiyaçlarına ve deneyimlerine uygun, kullanıcı dostu tasarımlar kullanan vdf Sigorta, dijitalleşme yolundaki ilk uygulaması olan online İşlemler'in poliçe yenileme, online talep açma gibi fonksiyonları ile 2014 yılında Almanya Volkswagen FS AG tarafında inovasyon ödülüne layık görülmüştür.
Müşterilerimizin mobilite gereksinimlerini, araç yaşam döngüsünün her aşamasında sürdürülebilir çözümlerle memnuniyetle karşılıyoruz.
Vizyon ve misyonumuzu hayata geçirmek için MOBILITY2030 kapsamında beş stratejik boyut şu şekildedir.
- Sürdürülebilir Yaşam
- Araç
- Üretkenlik
- Veri ve Teknoloji
Güven, Cesaret, ve Müşteri Merkezli Yaklaşım:
Bu değerler, MOBILITY2030 kurumsal stratejisinin temelini oluşturur. Günlük çalışmalarımızı ve etkileşimlerimizi şekillendiren unsurlardır, bizi her gün içimizdeki en iyiyi ortaya çıkarmaya teşvik ederler.

Karar alma yetkinliğimize güveniyoruz ve meslektaşlarımızın taahhütlerine güven duyuyoruz. Tüm hiyerarşi seviyelerinde karar alma konusunda rahat hissetmeyi teşvik eden bir ortam oluşturuyoruz. Birbirimize saygı gösteriyor ve fikirlerimizi paylaşma konusunda açık oluyoruz. Tartışmaların bile farklı bakış açılarını paylaşma fırsatı olduğuna inanırız. Sonuçlara odaklanır ve herkesin bu sonuçlara ulaşmak için en iyi yolunu seçme özgürlüğüne sahip olduğuna inanırız.

En iyi fikirler için mücadele eder ve ortak hedeflerimize doğru hesaplı riskler alırız. Tüm argümanları değerlendirir ve sadece kendi pozisyonumuzda ısrar etmekten kaçınırız. Mevcut duruma meydan okur ve kesinlikle sıradanlığa razı olmayız. Konfor alanımızdan çıkarak en iyi fikirlerin peşinden koşarız. Kararlarımızın sorumluluğunu üstlenir ve hatalardan ders çıkarırız.

Müşterilerimizin gerçek ihtiyaçlarını anlayarak, işimizi bu temel değerlerle şekillendiriyoruz: Müşterileri her zaman anlamak ve onları dinlemek önceliğimizdir. Her müşteri teması, daha fazla bilgi edinme fırsatı olarak değerlendirilir. Müşterilerimize hayatlarını daha kolay ve rahat hale getirebilmeleri için nasıl yardımcı olabileceğimizi düşünmek ve sorular sormak bizim için önemlidir. Yeni iş fırsatlarını değerlendirirken, öncelikle müşterilerimize sağlayacağımız değeri göz önünde bulundururuz.
Müşteri ihtiyaçlarını sürdürülebilir ve ekonomik bir şekilde karşılamak için çaba gösteririz, böylece tutarlı hizmet sunabiliriz.